Friday, February 10, 2012

SELAMAT HARI LAHIR KAKAK IKA

Hari nie 10 Februari merupekan hri lahir Kakak Ika yg ke-22. So entri kali nie aku tujukan khas kepade Kakak Ika. Kalo diikutkan aku ngn Kakak Ika rapat disebabkan umur kami yg selang stahun je. Jadiknye kami membesar skitar mse yg sme. Banyak bende yg kami buat mse kecik2 mcm  main buaian dkt pokok ubi gajah depan umah, main chekgu2 dkt bawah rumah, main krete sorong bapak kami, main duit2 pake pokok duit2, dll. Tup,tup,tup umor kami masing2 dh meningkat dan masing2 meneruskan prjuangan dalam bidang yg kami pilih. Tapi satu hakikat yg x akan berubah sampe ble2 ialah KAKAK IKA ADELAH KAKAK AKU dan AKU ADELAH ADEK KEPADE KAKAK IKA.


IT'S NOT THE LOAD THAT BREAKS YOU DOWN, IT'S THE WAY YOU CARRY ~ Lena Horne

Bersempena dngn hri lahir anda, orang nk mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR, SMOGE PANJANG UMOR dan DIMURAHKAN REZKI. Orang x pernah menyesal ade kakak macam anda dan saye BANGGE sbb tuhan menjadikan anda sebagai kakak saya. TERIMA KSEH kerana menjadi kakak yang SANGAT BAIK kepada saye dan sudi MENERIMA saye seadanye. I WILL NEVER EVER FORGET YOU.

Challlooooo......

2 comments: