Wednesday, March 7, 2012

NESCAFE + SEMUT-SEMUT ANNOYING

Keadaan yg aku nk citer nie bleh kate stiap hri berlaku kpd aku. stiap kali aku buat nescafe mesti ade je anasir jahat yg akan masuk ke dalam minuman aku dn menyebabkan aku sendri dh x bleh minum. Siape punye kerje lagi kalo bukan Incik Semut. Hampehhh....

kalo aku buat nescafe mesti aku tambah krimer... ape kelas pake susu pekat....

mse minum tu kalo cicah ngan hup seng sumpah sedap sbb biskut petak die tu lemak2 sket... tp tak tau la lemak ape die letak, kalo aku tanye kengkawan aku mesti depe kte lemak babi.... sumenye lemak babi ape lagi aku bleh makan... bongok btoi...
xkn nk minum skali harung je kan... besenye aku simpan sket bru bleh repeat minum....

tinggal sparuh...
mse org tengah takde tu incik2 semut sumenye datang diam2... tau2 je depe aku xde.....
aku dtang blek untuk sambung sesi minum2.....
alangkah malangnye, perasaan gembira untuk minum telah terbantut disebabkan oleh semut-semut jahat itu....
start drpd mase tu mule la aku rse macm nk jadik setan je.... kalo mencarut pun bukannye semut tu paham....
jadik, aku aku melaksanakan langkah terbaik supaye aku puas hati dengan semut2 nie....
HE....HE...HE...HE....
last2 aku pegi kitchenet pas tu aku pasang air kuat2 biar depe sume mampus......
hahahahah... baru puas hati aku... sape sruh minum nescafe aku yg sedap, lazat, lemak brkrim tu lagi... skrang meronta-ronta lah korang seblum mati kelemasan....

Tetibe pulak trase kejam lepas buat crite nie....mampus la....

ChAAaaaaLLLooOoOoOOo.......

No comments:

Post a Comment