Saturday, March 10, 2012

SLUAR DALAM

Kalo kite nk pegi mane2 mesti kite bawak sluar dengan baju kan??? Tp sluar dalm jugak tidak trkecuali untuk dibawak bersame sebabnye kalo x dipakai mesti rse smacam. Bagaimnepun, stiap kali kte packing barang dalam beg, sluar dalam mestilah kite susun di lokasi yg sesuai agar mudah diambil. Dulu aku penah trsilap letak sluar dalam mse packing. Akibatnye susah la aku nk amek menatang tu. Kali nie aku nk kongsi pengalaman aku sket tentang sluar dalam yg tersilap lokasi dalam beg. Harap pembace sume amek iktibar......

ini sluar dalam

zaman tu aku tinggal kt asrama... jadiknye kne la packing barang2 untuk dibawak balek ke kampung terchenta... rse teruje la jugak mse packing2 tu...

mse packing tu aku susun la aku punye sluar dalam tu dekar bahagian bawah skali... pas tu tindih dengan slaur baju....

ble dh sampe kt umah tu usah harap la nk pegi susun terus sluar baju tu ke tempat yg spatutnye... ble nk pakai ambek je dari beg..... tapi tetibe pulak nk kne amek sluar dalam... adus, sumpah malas nk amek sbb bende tu ade dkt bhaggian bawah skali....
disebabkan sluar dalam tu ade kt bhagian bawah, sah-sah la barang lain semua nye akan terpelanting ke sluruh alam....

sesudah itu xde nye aku nk kemas balek... mak aku la jugak yg jadik mangse keadaan untuk menguruskan kemusnahan itu... sori ye mak...

Walaupun saiznye kecik tp sluar dalam boleh mengakibatkan keadaan bersepah yang cukup dahsyat. Paling senang letak je sluar dalam dkt bahagian atas supaye mudah diambil. Tambahan pulak bende tu mmg nk kne gune slalu. Kalo x pakai nnt org usha smacam pulak...

CCCcCcCchHhaAaAaAaLlLlLlLLlllooOoOoOo.....

2 comments:

  1. haha , pengalaman ni pon leh jadi entri ..

    ReplyDelete
  2. malam td tengah kemas barang nk blek kmpung tetibe tringat pasal bende tu heheheh.....

    ReplyDelete