Saturday, June 23, 2012

NAEK MOTO

Motosikal mrupekn kenderaan utame aku kalo nk brgerak. Aku ade lesen kete jugk tp lepas dpt je lesen tu haram aku x penah bawak las2 aku dh kembali x tau nk bawak. Kalo naek krete mesti aku jadik 'Datuk'. Oleh itu, motosikal je la yg memudahkan aku kalo nk pegi mne2. Entri kali nie aku nk nyembang la sket pase   prasaan aku apabile menjadi penunggang motosikal yg cukup berhemah....


ble start nk bawak moto tu cm bese je la... kalo ade org sure control punye.....
ble moto tu aku bawak laju sket, mule la trase angin datang dr arah brtentangan....  kalo x pake helmet  mate mesti jdik  sepet-sepet sket sbb saket kne angin...
smakin lame akan muncul pulak prasaan lain apabile angin tu kne muke aku....  mesti aku terperasan bahawa aku memiliki rambut yg panjang mngurai mengerbang ditiup angin.....  trase mcm dalam iklan syampu pon ade....
SHIT... ble pikir balik mmg prasan shialllll.... hahahhahahah

PENUTUP
Sume org brhak untuk prasan tp jangan O+V+E+R..... kbai...


CCCCHHHHHaaaAaAAAAaLllllLOOOooOOOo..........


*sumber moto:
http://unikversiti.blogspot.com/2009/10/motosikal-honda-lampu-bulat-pacuan-2.html

No comments:

Post a Comment