Sunday, April 1, 2012

APRIL FOOL MY SONNNNN!!!!

Masok je bulan April dibuke pulak dengan APRIL FOOL. Seblum aku buat entri nie aku carik la jugak sejarah April Fool. Tp dalam banyak2 mende yg aku bace sumenye berkait dengan tarikh kejatuhan Islam dan konklusinye org yg beragame Islam x bleh sambut. Bagi aku kte yg beragame Islam nie x elok nk sambut April Fool sebab sambutan mcm nie hanye nk knekan org je pas tu berlaku pulak ketidakjujuran dn penipuan. Itu je la tp pase kejatuhan Islam mcm propaganda je untuk menjatuhkn agame lain. Elok ke cm tu...lu pikir la sendri.......

Ce bace yg ni kejap... aku suke pendapat org nie pase APRIL FOOL brbanding org2 lain...

OK la, entri ni bukan lah ceramah yg td tu intro buat gempak je. So, skrang nie korang usha pulak la yg aku dh lukis2 sempena hari APRIL FOOL.....

Seorang anak yg berjaye masuk UiTM kemasukan Disember tahun lalu mintak la dekat bapaknye sebuah krete pade bulan Mac....
punye la sronok si anak apabile bapaknye setuju membelikannye sebuah krete bulan depan...
masuk je bulan 4 trus bapak budak tu menunaikan janjinye.... bapa yg baik....
hambek kau... sejibik ferari die dapat.....
ehhhh?????
stelah planing sampe sebulan, hasilnye...APRIL FOOL MY SONNNNN!!!!

Abes dh...tata....SLAMAT APRIL FOOL...

CCcchHHhhhhHaaAAaaAlLllllLOOOoO.....

No comments:

Post a Comment