Friday, April 22, 2011

HANTU KUM-KUM YG HODOH DN BUSUK

Jeng x3... nie die aku nk cite pase hantu kt blog aku nih. sbenonye xde idea tp dsebabkan nk lawan blog Shada Wentz aku gagah2 kn la jugak nk mrepek... bce ye....

Bende paling aku syok kalo sembang ialh pase hantu... Aritu tengah dok2 sembang pase hantu aku tringt pase hantu kum-kum. Kawan2 aku punye la bengong sbb depe kate x penah dengo pase hantu kum-kum. Padehe aku tau cite hantu kum2 nie dri kecik lagi. Dulu kt umah mak aku cite punye la gerun kmi adek-bradek takot hantu 2 bri salam. Rupenye mak aku tipu kmi hidop2...

 Bg yg x tau, kt sni aku nk kasi tau pase HANTU KUM-KUM~~~~~~~ gerun x....

Zaman kegemilangan: dlm thun 70-an & 80-an

Ciri2: pake tlekung (stail kot ade hantu muslimah), bri slam x lengkap..kum~~kum~~ (alat artikulasi x brape nk elok, gagap sket)

Motif jdik hantu: nk carik drah ank dara buat losyen muke sbb nk jdik chantek lgpun dlu xde botox

Susur-galur kejadian: ade sorang pompuan nie nk jdik cantik, die pn jumpe la bomoh nk ilmu sket tp dengn syrat x bleh usha cermin dlm mse 10 hari (ikut bomoh jugk kadng2 ade yg bebulan lmenye), dh 2 pulak pompuan 2 x sabo las2 die pg tengok cermin, udah hodoh memanjang, so nk cantek balik kne la crik darah 99 anak dara yg chantek dn mude.... bg ksemua ANAK DARA hati2 la ye, ANAK DARA TUA trkecuali kot...yg PRASAN CHANTEK pn bleh blah, xde dihingin hantu 2...hihihi...

Cite sebeno: mse zman kegemilangan hantu kum2 kt ngare kte ni agame Islam pn bru nk bangkit, ade pihak yg x snang jdik depe kluar la cite pase kum2 nie sbb nk mnunjukkan org Mlayu Islam yg masih lg nk ikut ajaran x betoi... So what... So what....

yg nie pure punye kum2... cer tengok hantu pn BERHATI-HATI MELINTAS JALAN.... bezenye die x tengok kiri kanan, die tengok depan je....

Stakat ni je la kot pase hantu kum2 aku... lgpn skrang ni zaman hantu kum2 dh xde, sume dh pencen. Agaknye dh xde anak dre yg sesuai untuk dgune pakai olehnye. Bnyak yg dh duk luar umah, so nk bri slam kt dpan pintu pn nnt bukan anak dre yg bukak... MAK DARA adela...nnt aku try crik hatu lain plak....

ChAlOoOo......

No comments:

Post a Comment